Znasz swoje nindo? Tu je znajdziesz.
Suiton, Mizu Kawarimi
Odmiana techniki Kawarimi, tylko, że zamiast kłody zamieniamy się w małą kałużę.
Ranga: Gennin
Chakra: 600
Suiton, Haran Banshou
Zalewamy przeciwnika woda, lecz musi ona skądś spływać na przykład z dachu.
Ranga: Gennin
Chakra: 900
Suiton, Mizuranppa no Jutsu
Polega na wylewaniu z ust strumieni wody.
Ranga: Gennin
Chakra: 1.000
Suiton, Mizutensou no Jutsu
Innymi słowy wchodzimy do wody, ilość jest nieistotna. W wodzie możemy byc ile chcemy.
Ranga: Gennin
Chakra: 4.000 za turę
Suiton, Mizu no Muchi
W ręku tworzy nam się wodny bicz, który potrafi to samo co zwykły. Woda przewodzi prąd więc, możemy wysłać na przeciwnika impuls elektryczny, który, może go porazić. Do wykonania potrzebna woda.
Ranga: Gennin
Chakra: 500 za turę
Suiton, Suijinheki
Z ust wypluwamy wodną falę.
Ranga: Gennin
Chakra: 4500
Suiton, Bakasui Shouha
Z ust wypluwamy wodę, z której może powstać jezioro. Wodą z niego możemy swobodnie manipulować
Ranga: Gennin
Chakra: 10.000
Suiton, Mizu Bunshin no Jutsu
W skrócie tworzymy wodne klony. Klony nie potrafią wykonywać techniik. Mają 1/3 naszych statystyk
Ranga: Chuunin
Chakra: 400 za klona
Suiton, Mizu Kamikiri
Uderzamy nogą o ziemię, przy czym zaczyna się z niej wylewać wielki strumień wody, który niszczy wszystko na swojej drodze.
Ranga: Chuunin
Chakra: 4.500 za strumień
Sution, Suihei no Jutsu
Naprzeciwko nas tworzy się wodna tarcza, która służy do obrony przed atakami Katon, jak i do obrony przed słabszymi TaiJutsu. Do wykonania tej technik potrzebna jest woda.
Ranga: Chuunin
Chakra: 3.000 za utrzymanie przez turę
Suiton, Suikoudan no Jutsu
Jutsu najlepiej się sprawia nad jakąś wodą, lecz można ją stworzyć Mizuranppą. Woda zamienia się w skondensowany strumień.
Ranga: Chuunin
Chakra: 2.000 za strumień
Suiton, Mizuhame Nabara
Z ust wylewa nam się lepiąca maź, która przykleja wszystko czego dotknie.
Ranga: Chuunin
Chakra: 4.000 za wyplucie mazi
Suiton, Daibakuryuu
Dzięki temu Jutsu tworzymy wir wodny, który wsysa wszystko co znajdzie w swoim polu rażenia.
Ranga: Chuunin
Chakra: 9000
Suiton, Gousuiwan no Jutsu
Woda, która znajduje się w naszym ciele twardnieje, po czym jesteśmy silniejsi i odporniejsi na zadawane obrażenia. Siła i Wytrzymałośc rośnie o 50
Ranga: Chuunin
Chakra: 10.000 za utrzymanie przez turę
Suiton, Suirou no Jutsu
Zamykamy przeciwnika w wodnym więzieniu, w którym nie może oddychać, jak i się poruszać. Technika działa do tego momentu, aż wykonujący wyciągnie z kuli rękę.
Ranga: Jouunin
Chakra: 5.000 za aktywacje 3.000 za utrzymanie przez turę.
Suiton, Suiryuuben
Coś podobnego do Mizu no Muchi, lecz tutaj tworzymy wodną kule, z której możemy zrobić kilka, a nawet kilkanaście biczy, którymi będziemy naraz atakować. Ciekawe jest to, że można nimi swobodnie kontrolować, lecz im ich więcej, tym ciężej.
Ranga: Jounin
Chakra: 1.000 za kule 500 za jeden bicz. ilośc naszej KC dzielone na 10 daje ilośc biczy jaką mozemy kontrolować.
Sution, Kokuun
Tworzymy deszcz z łatwopalnej wody. Im więcej Chakry w to damy, tym mamy większy zasięg.
Ranga: Jounin
Chakra: od 2.500, 5.000 za metr kwadratowy. 500 za utrzymanie metra kwadratowego deszczu.
Suiton, Ja no Kuchi
Atakujemy przeciwnika sporą falą wodną, która zamienia się potem w świder niszczący wszystko na swojej drodze.
Ranga: Jounin
Chakra: 4.000
Suiton, Suiga Dan
Z wody wyłania kilka macek, które unieruchamiają przeciwnika, przy czym możemy go zaatakować inną techniką.
Ranga: Jounin
Chakra: 3.000 za mackę
Suiton, Mizu no Tatsumaki
Po wykonaniu pieczęci na wodzie tworzy się wir, którym możemy swobodnie kierować.
Ranga: Jounin
Chakra: 400 za turę
Suiton, Daibakufu no Jutsu
Polega na stworzeniu wodnego tornada. Jeśli jesteśmy blisko wody koszty Chakry są zmniejszone o połowę.
Ranga: Jounin
Chakra: 6000/4000
Suiton, Chakra Kenpa Ame
Tworzymy deszcz na danym obszarze i\. Jeśli ktoś w niego wejdzie, od razu się o tym dowiemy.
Ranga: Jounin
Chakra: 10.000 za metr kwadratowy
Suiton, Kaji Sinjuu
Pod przeciwnikiem wystrzeliwuje się gejzer. Możemy określić jaką temperaturę ma mieć woda.
Ranga: Jounin
Chakra: 10.000
Suiton, Gufuu Suika
W rękach tworzymy dwie małe, wodniste kulki, które z zetknięciu z innym ciałem wybuchają.
Ranga: Jounin
Chakra: 4.500 za kulke
Suiton, Goshoku Zame
Polega na stworzeniu rekinów(maksymalnie dziesięć), którymi możemy swobodnie sterować i atakować przeciwnika. Mają zdolność regeneracji, lecz muszą być w wodzie.
Ranga: Jounin
Chakra: 8.000 za rekina
Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Strumień wody zamienia się w wielkiego wodnego smoka. Wadą tej techniki jest bardzo duża ilość pieczęci. Aby wykonac technike należy znajdować się blisko wody.
Ranga: Jounin
Chakra: 50.000 za aktywację 30.000 za utrzymanie przez turę.
Suiton, Suishuu Gorugon
Polega na stworzeniu z wodnej kuli wielkiego węża, który połyka swojego przeciwnika i zabija go.
Ranga: Sannin
Chakra: 45.000 za aktywacje. 20.000 za utrzymanie przez turę.
Suiton, Gufuu Suika no Jutsu
Technika polega na połączeniu Fuuton, Rasengan i Suiton, Hahonryuu. Po czym powstaje wodne-wietrzne tornado, które potrafi przezwyciężyć techniki Katon.
Ranga: Sannin
Chakra:30.000
Suiton, Takitsubo no Jutsu
Możemy stworzyć zbiornik wodny, z niekończącą się ilością wody, ponad to may 100% kontrolę nad wodą którą właśnie stworzyliśmy.
Ranga: Sannin
Chakra: 100.000
?????????????????????????
Statystyki:
Siła: ?
Wytrzymałość: ?
Zręczność: ?
Szybkość: ?
Reakcja: ?
Offline